Prisdryss til Aust-Lofoten videregående skole

På fylkesmessa for ungdomsbedrifter i Nordland tok entreprenørskapselevene på ST hele 9 priser med seg hjem.

Totalt deltok 40 elever fra ST vg2 og vg3 på messa.
Her viste de sammen med over 50 ungdomsbedrifter fra hele Nordland frem bedriftene sine til en fullsatt Svømmehallen scene. Juryen bestod av ulike representanter fra næringslivet i Nordland.

Tommelvinneren Ub tok hele 3 priser med seg hjem, blant annet for beste videopitch.
Lofotbrus hadde laget Nordlands beste logo.
Gledesspill vant for beste forretningsmodell.
Partygaid Ub nådde nesten til topps i 2 kategorier, blant annet som beste sosiale entreprenør.

Beste HR-bedrift i Nordland ble Selected Nails og Re-bag Ub fikk 2.plass for beste samarbeid med næringslivet.

Stolte lærere takker ALLE elevene som deltok for en strålende innsats.